משרדינו הינו משרד ללא ניירת, כל הנתונים החשבונאיים של לקוחותינו מדווחים באופן מקוון ישירות לשרתי המידע של המשרד באמצעות אפליקציה יחודית המותקנת על טלפוני ניידים ומחשבים משרדיים.
מחלקת הנהלת חשבונות מטייבת את המידע המתקבל מלקוחותינו, עוסקת ברישום, מעקב ובקרה אחר התנועות הכספיות של לקוחות המשרד. שירותי הנהלת החשבונות המקוונים שלנו כוללים :
- טיוב הכנסות והוצאות באופן ממוחשב, ללא צורך בהגשת החשבוניות למשרד.
- התאמות בנקים וכרטיסי אשראי המבוצעים באופן דיגיטלי מקוון מדי חודש
- הכנה לביקורת רואי חשבון עד מאזן ( ללקוחות חיצונים ).
- הכנת משכורות וחשבות שכר תוך שמירה והקפדה מקסימלית על דיני עבודה והאינטרסים של הלקוח.
- שידור דיווחים תקופתיים מקוונים למע"מ, למס הכנסה ולביטוח לאומי.
- לרשויות השונות (מע”מ, מס הכנסה וביטוח לאומי), הפקת דוחות רווח והפסד תקופתיים.